امیر عطا صفری

سفر به بانه

1393/5/18 19:49
نویسنده : مامانی
297 بازدید
اشتراک گذاری

 در مورخ 8/5/93 مصادف با عید سعید فطر  روز سه شنبه راهی شهرستان بانه شدیم . که از این مسافرت کوتاه مدت بیش از همه به امیرعطا جون  خوش گذشت .

 

امیر عطا جون به همراه عمو حسین

دوغ محلی شهر بانه  که واسه پسر گلم خیلی مزه داد

امیر خوشگله و باباش که  هردو عشق مسافرت دارند هرچند که روزهاش کم هم باشه

 

چه زرنگه این پسر گل ! ( دست به گرگ زدن هنر می خواد شما هنرشو دارین )

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

( البته عکسها به دلیل تابش بیش از حد آفتاب زیاد جالب نشده است .)

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان و بابا
23 مرداد 93 21:52
سلام دوست عزيزم امير جوووون من هم حديث ني ني خوشمل بابا و مامانم مامان و بابا منو خيلي خيلي دوست دارن آخه من بچه اول بابا و مامانم راستي ميشه به من هم سر بزنيد؟ خوشحال ميشماااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامانی معین
25 مرداد 93 8:05
امیر جون همیشه به گردش . گل پسر ما از هیچی نمی ترسه
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون . انشالله باز باهم یه گردش بریم خیلی دلم واسه بازی با معین کوچولو تنگ شده
مامان و بابا
26 مرداد 93 11:58
سلام عطا جوووون خوشحال شدم كه اومدي بازم سر مي زنم دوست خوبم...
مامانی
پاسخ
ممنون دوست نازم بازم می ایم